már
10

Hazatérés ♥

Címkék: versek :ddd | Szerző: smilegirl7 | 9:10 pm

Ülök a papír felett
És várom, hogy jöjjön az ihlet.
Ülök a kapum mellet
És várom, hogy valaki elvigyen innen.


Mindegy, hogy ki visz el,
Az is, hogy mikor jön.
Csak vigyen el innen,
Mert nekem nincs nyugtom ezen a földön.


Lehet, hogy nehéz lesz az utam,
De a lelkem egyszer talán majd hazatalál.
Elvesztem, ezt mindig is tudtam.
Azt is tudom, hogy talán senki sem vár.


Elmennék, eldobnám ezt az életem!
Mindig máshol keresném a helyem.
Nem is tudom, hol van az a hely, hová kell mennem.
De megígérem,
Hogy egyszer majd hazatérek,
S akkor talán majd a boldogabb önmagam leszek. 

A bejegyzés trackback címe:

https://icsillymilly.blog.hu/api/trackback/id/tr32729189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása